IMPORTANT PTR CLIENŢII NOŞTRI


Utilizator:
Parola:
 

 


Noutati ...

Program functionare SC ENET SA pentru minivacanta de Sf. Andrei si 1 Decembrie
Programul sediului comercial-casierie, str. Cuza-Voda nr.3, telefon 0237612000, va fi urmatorul: LUNI- 29.11.2021 - ZI LIBERA MARTI - 30.11.2021 - ZI LIBERA MIERCURI - 01.12.2021 - ZI LIBERA ......
Citeste mai mult

Anunt verificari metrologice
       S.C. ENET S.A. efectueaza verificari metrologice la contoare de energie termica, conform autorizatiei nr. 033-21.       Anexam formular......
Citeste mai mult

Anunt furnizare agent termic pentru apa calda si incalzire
           SC ENET comunica abonatilor sai ca incepand de astazi, 17 noiembrie 2021, furnizarea agentului termic pentru apa calda se face in regim n......
Citeste mai mult

Informatii ajutor incalzire
Informatii ajutor pentru incalzire si stimulent energie - document Formular ajutor incalzire si stimulent energeie - document
Citeste mai mult

Anunt angajare
SC ENET SA, scoate la concurs 1 post de inginer energetica/electroenergetica/electric/automatica.  Inscrierile pentru concurs se fac la registratura societatii pana la data de 29.10.2021, ora ......
Citeste mai mult

PROTECTIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C.

Datornici si actiuni in instanta

 

1. Ce majorări de întârziere a plăţii facturilor aplică ENET?

      Răspuns: Conform legii, ENET aplică majorări la nivelul celor datorate bugetului de stat pentru sume neachitate la scadenţă, astfel:

                  - termenul scadent de plată este de 15 zile lucrătoare de la data emiterii facturii, şi este înscris pe factură,

                 - după acest termen, clientul mai are la dispoziţie 30 de zile calendaristice de achitare a facturii, fără a se percepe majorări,

                  - dacă nici după această perioadă nu se achită integral factura, se aplică majorările de la data scadentă înscrisă pe factură, a 16-a zi. 

2.Analiza debitelor şi alegerea debitorilor asupra cărora se impune acţiunea de recuperare a debitelor

Funcţie de tipul de consumator şi marja de coduri interne de client pe care o urmăreşte fiecare salariat cu atribuţii privind activitatea de recuperare a debitelor, aceştia au obligaţia săptămânală de a analiza debitele consumatorilor şi de a decide care sunt debitorii pentru care se încep procedurile de recuperare, pornind de la mărimea şi vechimea debitelor, luând în considerare data ultimelor plăţi, ritmicitatea plăţilor şi orice alte criterii considerate necesare.Consumatorii care au mai avut dosare în instanţă şi înregistrează noi debite, constituie prioritate.

3.Solutionarea pe cale amiabila a recuperarii debitelor restante

Aceasta etapa presupune  in prima faza, conform prevederilor art.720 indice 1 C.pr.civ., expedierea prin posta cu confirmare de primire a unei notificari cuprinzand urmatoarele informatii : cuantumul debitului pe care il are in sarcina debitorul, valoarea majorarilor/penalitatilor aferente debitului si locul, data si ora convocarii , in vederea concilierii cu privire la debit si gasirea unei modalitati amiabile de stingere a obligatiei respective.

4.Daca nu se dă curs somaţiei în timpul stabilit şi numai în acest caz, in faza a doua, se va întocmi dosarul de acţionare în instanţă, se va depune  şi se va judeca.

5.Hotărârea judecătorească în favoarea ENET se pune în executare printr-un executor judecătoresc, prin ,modalităţile legislaţiei în vigoare.